måndag 3 november 2014

Födelsedagsmiddag!

Efter en rejäl försening så kom vi äntligen iväg till Falun och till Jea och Steini.
Eftesom det var lite hemligt för firaren att vi skulle ut och äta så kunde jag ju inte säga varför vi hade lite bråttom...
Men fram kom vi och bord var bokat på restaurang Smak och mera ( om den hade funnits i Nkpg hade den hetat Smak å dää) . Smakupplevelsen var lite varierad men vi hade trevligt och avslutade kvällen på Bishop innan vi trötta och nöjda gick hem och sov.
Jag var helt däckad av min förkylning men Jea gav mig några härliga USA-piller och jag blev ännu mera däckad....
Steini viskar hemligheter till sin firande landsman

Svala och Jerry hade roligt

Steini övar på Halloween-blicken och Jea är i djupa samtal

Magnus och Sigge satt på slutspels-skägg--sidan

Lil sis beskriver nåt spännande för...

...lil bro!

Tapas, som var lite väl litet...

Födelsedagsbarnets röding var iallafall till belåtenhet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar