onsdag 5 november 2014

Lägenhetsvisning 375....

In till stan och visa lägenheten...igen.... Jag hade en hyresgäst klar.
Men han visade sig vara en typisk idiot.
Vid kontroll av hans privata ekonomi hade han skulder.
Det kan dock vem som helst få och jag dömer ingen. Så jag sa att han fick flytta in om han betalade 3 mån deposition. Han sa ja.
Jättebra.
Men då bör man betala den till att börja med.
Tror ni han ringde mig.
Nej.
Jag fick jaga honom för att få ens ett samtal.
Idiot. Ja it spells I.D.I.O.T.
Så nu är det bara att börja om och vill ni veta vem han är för att undvika puckot i framtiden så sitter jag på hans namn, nummer , tre adresser och personnummer. Jag kommer också att meddela alla jag känner att INTE göra business med honom.
Kan vi nu hålla kollektiva tummar för att detta löser sig åtminstone denna månad.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar