onsdag 31 december 2014

Ignore?

Nä den knappen har ja inte tryckt på, men jag har bara haft en vilja att mitt tidigare inlägg skulle få lite uppmärksamhet. Inte försvinna i mängden. Bli ignorerad.

Jag är jätteglad.
Jag har blivit friad till.
Vi är förlovade.
Jag är fästmö.

Big. Big.Big.

Jag är så glad att jag ignorerar de vänner som verkar ha tryckt på ignore.Jo jag vet att de följer Instagram slaviskt och läser min blogg. Därav känns det trist att inte kunna glädjas tillsammans.

Men jag är glad.
Överlycklig.

Ok nog med det nu får ni lite random-pics då livet har gått vidare efter julafton.
My little pony vet vad en tjej vill ha.....Mary Frances guitarbag.

Igår gjorde vi ljuslyktor fram till grannen men idag hade de smält bort....

Jag snubblar fortfarande runt i fasters julklapp 2013. De är sååå sköna och fortfarande livsfarliga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar