onsdag 7 januari 2015

It´s over......

Till er som inte han träffa honom....jag beklagar....men nu är han ute...
Det gick inte längre.
Jag för sökte hålla masken och låtsas som det var bra, men det gick inte längre.
Han ville inte heller längre och hade länge gett mig blicken " jag vill inte mera".
I nån självisk tro om att det skulle funka ett tag till så tittade jag bort.
Låtsades inte om att han bad om att jag skulle va den som tog första steget.
Han hade visat tydligt ända sedan vi kom hem efter jul att det var över, om jag bara hade lagt märke till signalerna.
Jag ville ju inte.

Han förgyllde tillvaron hemma så mycket och jag visste att utan honom skulle det där mörkret infinna sig igen....
Men jag bestämde mig igår kväll och idag packade jag ner hans fina saker och ut åkte han med buller och bång!
Vissa relationer är inte menade längre än nån månad och det var vad vi fick tillsammans denna gång.
Men jag känner att jag kommer att klara mig.
Det känns bättre nu när jag är klar....









Men som vanligt så tackar jag årets julgran för en trevlig tid och önskar honom allt gott i granhimlen!
Ledsen gran...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar