onsdag 18 mars 2015

Back to fun

Jag har ju helt tröttnat på min bruna färg och i vanlig ordning försökt lösa problemet själv innan Emma får rädda mig.
Men nu satt jag i hennes stol på den nya salongen, jag har ju fått åka hem till henne tidigare då hon varit mammaledig, i Studio Gamla Stan och väntade på att få bli blond igen.
Jag missade tydligen att ta en efterbild så jag får väl göra det sen...
Men det blev bra och vi ska bara ljusa upp det lite om ett par månader, lagom när vi ska på bröllop.

Efter frissan blev det en lunch med swaget, lite div inköp och sedan hämta gossebarnet i skolan.
Han var ju lika förväntansfull som på julafton tror jag då vi skulle åka och köpa en ny cykel till honom.

Vi skulle åka till Linghem och köpa den och alla som känner mig vet ju hur bra jag är på att hitta.
Dessutom hade jag försökt att skriva ner en vägbeskrivning på två post-it lappar iall hast när jag pratade med säljaren, det resulterade i " åk under bron"  " åk över bron"....
Min co-pilot höll ju på att gå ner i spagat av suckar när jag högt läste vad jag skrivit, samtidigt som jag skrattade högt åt min dumhet. Han i baksätet skrattade inte alls utan sa bara " vi kommer ju att komma fram när jag fyllt 20..."

Men det gick bra och cykeln kom hem!
Hjälp...

Bättre...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar