onsdag 11 mars 2015

Game of thrones-nördar!

Jag och swaget tog en liten tripp till hufvudstaden igår, eller snarare vårt eget Kings Landing för dagen.
Vi är båda fans of Game of thrones och var bara tvungen att se utställningen som var i Kungsträdgården! För att vara gratis var den bra, men hade jag fått betala så hade jag varit missnöjd.
Efter  45 minuter i kö så kom vi äntligen först till The Ironthrone, den som alla slåss om i serien, och jag trodde att vi skulle få ett fint foto då alla stannade till där. Jo visst fotade dom men med våra mobiler....
Väl inne så kunde vi se oss runt på ca 5 min, ja så stor var utställningen.... Men som sagt för att vara gratis så var den bra! Och vi hade en jättemysig dag!
Snålisen parkerar vid Grönan och tar båten till Slussen! Billigare än att stå i centrum!

Her majesty the queen!

Ned Starks svärd Ice var ingen liten tandpetare...

King Jofferys krona

En whitewalker

Min kille Khal Drogo som dog i säsong 1 var kul att återse. Men nu har ju jag hans mycket snyggare kopia My little pony att trösta mig med!

Swaget som whitewalker

Jag som whitewalker

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar