torsdag 9 april 2015

Åh vilken dag!

Den började med att en jättespindeln Allan hade krupit upp och satt sig på väggen i trappan.
Jag fick dock hjälp av det minsta barnet som var en riktigt hjälte!
Jag sa: ska du inte låta den krypa upp på flugsmällan och sedan ta ut den?
Svar: Nä det e lika bra att ha ihjäl den.
My kind of guy!

Sen skulle jag ta mig an byte av linan på torkvindan.
Den fanns ju på plats i huset men linan var så sliten och smutsig så jag köpte en ny.
Men hej projekt.
Och i storm dessutom.
Jag var redo att skria en massa otrevliga ord efter ca tio minuter och det lilla barnet kom till undsättning igen.
Men den här gången sa han : det här kan nog vara det tråkigaste jag har gjort i hela mitt liv. Kan inte pappa göra det här?
Svar: Nä han tycker väl inte heller att det är roligt.
Barnet: var det därför han åkte och jobbade i morse.

Ridå.

Ps. Jag fick ihop det hela iallafall :)
Entusiastisk

Redo att begå mord....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar