torsdag 30 april 2015

Ett lugn i hysterin?

Som jag sa tidigare så är det så mycket som snurrar just nu men även om det inte finns en rak linje i mitt liv så känner jag på nåt vis ett lugn.
Det kan nog bero på att jag tömde tankebägaren med min blivande man igår och det tillhör inte vanligheterna.
Men jag har upptäckt att det är bra att göra det, även om han inte kommer med några vägvisare så kan han säga små saker som gör att jag vet hur jag ska göra.... Min kärlek är oändlig för den mannen!

Jag hade en mysig fika med Sanna efter "testdag" nummer två . Jag blir så glad när hon kommer ut och fikar hos mig.
Ja det blir jag när alla mina vänner kommer men i det här fallet så finns det ju lite och planera utöver det vanliga då hon gifter sig om ca två månader och jag ska hjälpa henne med lite småsaker och jag ska gifta mig nästa sommar!
Det känns roligt att dela det.

Idag ska vi fira kungens födelsedag på nåt vis!
Vi får se hur, men vi börjar med att flagga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar