fredag 3 april 2015

Skärtorsdag

Dagen började med lite VAB.
Det lilla barnet hade ont i magen...kanske var han lite trött också...ja hur som helst på tooook för sjuk för att gå till skolan, han ville alltså men kunde inte...
Man får va hemma då.
På byta-till-mamma-dagen...då kan vad som helst snurra i huvudet och man får ont i magen.

Efter lite frukost var det dock bättre och efter ett besök av de lokala påskkärringarna så kunde han gå ut och leka.
Resten av dagen.

På eftermiddagen då fick jag besök av raringen Jemps som jag träffar på tok för sällan nu för tiden ( häpp. två "på tok" i samma inlägg)
Sedan blev det skärtorsdagsmys med my little pony och det var som en fredag.
Nu ska jag ha fyra lördagar med honom innan han ska arbeta igen <3 p="">
Morgonmys på soffan

Jag gav påskägg, Lelle, så det är inte mitt fel att dom ser ledsna ut...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar