fredag 15 maj 2015

Helg igen!

Så skönt med dem här lediga dagarna mitt i veckan!
Alla är hemma och fixar ( ja inte min kille han är hemma hos andra och fixar) och vädret är till och med fint.
Efter en springtur på morgonen tog jag itu med dagens städning.
Sedan ropade grannarna över mig på lite eftermiddagsvin och lite snicksnack.
Skönt, skönt skönt!
När så my little pony kom hem så fick vi planera om kvällen som skulle ha varit att grilla med samma grannar, till att grilla hemma då vi fick oväntat besök.
Men det var trevligt.
När hon sedan blev hemskjutsad så passade vi på att slinka in på Munken för att se Skurks första gig.
Ett ihopplockat band med kompisar till både mig och S.
Betyg: Okej. Bra rock, ingen vidare sångare, kändes lite fritidsgårdsspelning för mig.
Men det kanske blir bättre.
De nyaste tillskotten i hagen!

Vin vid poolen hos grannfolket

Skurk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar