måndag 28 september 2015

Tiden bara rinner iväg!

Oj nu var det långt mellan inläggen! Sorry!
Men det händer så mycket nu. Jag är nog mest överrumplad av att det stora barnet kom till oss i helgen! En natt men så mycket värt! Guuu vad jag har saknat henne! Hon förlängde också vistelsen en timme så det var nog samma känsla från det hållet!
Så gjorde jag min sista skoldag i torsdags. Ledsamt faktiskt men jag har ju valt att arbeta istället, och med något väldigt spännande....
Sen var mamman och pappan här i helgen, så himla mysigt och skönt att ha dem här. Det lilla barnet hade berättat för sina klassisar att " bonusmormor och morfar skulle komma". Så rar han är!
Vi hade en kanonhelg och idag har jag haft en kanon-första dag på jobbet!

Mina härliga klassisar!

Middag och ölprovning med mami, papi, Ellie och Erik. 

På söndagen åkte vi på cykelutflykt och pappan fick bestämma destination. Det blev reningsverket....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar