söndag 18 oktober 2015

Andas!

En lugn helg.
Det var vad i hade lovat varandra jag och my pony. Och det hade vi.
Varannan helg styr vi inte helt över helgen men det kunde vi nu och tog det mycket lugnt. Jag har just nu ett helt hysteriskt arbetsliv och behöver mina lediga stunder.
Fredagen blev tidig i säng så lördagen kunde nyttjas ordentligt.
Vi hade lite olika aktiviteter på förmiddagen , men en sen lunch på Stars and Stripes i Mirum blev längre än vi trodde.
Så skönt att bara strosa runt och ha tid.
Sedan var vi bortbjudna till E & E på kvällen och fick god mat och umgänge.
Söndagen var solig och härlig så en långpromenad var ett måste, sedan bakade min bättre hälft bålbärsscones till vår brunch!
Nu har jag ny energi till veckan hoppas jag!
Jag paxade " ej köra hem"-dryck till lunch

Ny hatt till halloween

Dessert på finporslinet  hos grannarna

Underbara blåbärsscones

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar