fredag 30 oktober 2015

Det kunde ju varit bättre...

...om jag inte blivit sjuk!
Vi har haft såna bra dagar med inspiration och fått verktyg för att kunna göra ett bra jobb.
Så har jag suttit och snorat i fyra dagar!
Natten till torsdag var en helvetesnatt med andningssvårigheter och panikångest!
Jag var ju ensam på ett hotellrum liksom.
Men nu är jag hemma och ska väl försöka vila mig frisk. Om vi åker på halloweenfesten imorgon får vi se, som det känns nu; NO. Hell no!
En lång korridor på mitt hotell...eller en spegel som gör att den ser väldigt lång ut :) Lite The Shining inspiration iallafall!

Y-WON bar där vi firade champagnens dag

Underbar pizza på Kalas

Frida tog en rödbetor och chevré pizza! Coolt!

Jag och min näsa efter tjugo minuter på hotellrummet....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar