måndag 5 oktober 2015

Helgen som försvann!

Man vill göra så mycket när man är ledig och nu är jag ju bara ledig lördag och söndag....precis som alla andra :)
På fredagen var jag nog mest medvetslöst trött så vi däckade tidigt. Men lördagen skulle ju få plats med både städning, tvätt, pyssel, fix, smink, umgänge och champagne så det var lika bra att få vila.
Med Daniel och Fredrik roade jag mig på lördagkvällen medan my pony hjälpte våra vänner att bygga hus.
Jag fick skaldjur och skumpa så klart, och en rolig kväll med skratt och kärlek!
Men jag fick hålla igen lite då vi skulle upp på söndagen och sälja på loppis!
Det gick väl så där och jag höll på att bli galen på " fem-kronors prutarna". Vi hade satt tio kronor på många varor men det skulle ändå prutas till fem!
Galet!
Undrar hur det blir när två-kronan kommer.....suck....

Underbar skaldjursbuffé

Supersäljaren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar