onsdag 25 november 2015

Bad, bad me....

Ibland har jag såååå dålig humor.
Så dålig att jag skäms. I dom här lägena är jag glad att jag har min bror. Han tar min dåliga humor och skrattar hur dålig den än är.
Vi brukar messa och Snpachatta ganska ofta jag och han. Vi kommer liksom över ( nu skulle min svåger ha skrattat ihjäl sig) jäkligt roliga grejer om dagarna och behöver ventilera liksom.
Men.
Härom morgonen när jag skulle åka till jobbet så bromsade en bil framför mig på krönet och jag saktade in.
En bil stod vid sidan av vägen med varningsblinkers på.
Så låg det ett rådjur mitt i vägen.
Det liksom låg där som om det sket i att det var måndagmorgon och alla skulle till jobbet.
I protest liksom.
Jag fotade och skickade kvickt till brorsan " jaha ett tiggarrådjur".
Sen åkte jag förbi.
DÅ såg jag! Det blödde ur munnen. Den var ju påkörd och väntade bara på att dö!
Usch hemska mig! Då skämdes jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar