tisdag 3 november 2015

Halloweendax!

Efter födelsedagsfirande så var det dags att byta om till skräckkvällen som väntade inne hos Jea och Steini.
Jag och my little pony skulle vara the Grady twins från filmen the Shining. Det gjorde vi bra tycker jag :) Nedan har ni lite pics, tyvärr lite mörka bilder.... :(
Det blev inte så sen kväll dock, mamman var the driver så vi anpassade oss lite efter henne.
Jag har ju varit sjuk hela veckan och är inte tjugo längre det kan jag säga!

Det spöklika lilla barnet...eller är det en Kizz-avkomma?

Jag vet inte vilket som känns mest obehagligt; att min bror sminkar min man eller att min man är utan skägg?!

Hell yeah!

Så blev vi tvillingar och det lilla barnet bytte klänning...

Jea alias Regan från Exorcisten

The thing Steini

Kusin Varulv och Bellis Wednesday...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar