lördag 9 januari 2016

It is true...it is over.....

I dagar har jag tänkt på det.
Våndats och mått dåligt.
Hur ska jag göra , hur ska jag bete mig?
Märker han att nåt är på gång?
Men det verkade inte så.
Lite hängig har han verkat på sistone och inte alls lika pigg och fräsch som innan jul, men jag tror ändå att det kom som en överraskning för honom.
Ni kanske tycker att mina relationer verkar korta, men de pågår längre än många andras.
Jag vill bara inte känna mig falsk, ha kvar bara för syns skull. Invänta nåt rätt datum.
Nä, när det inte känns som det ska då åker han ut!
Det är bara så.
Jag vet att jag flera gånger sagt att " den här gången har jag hittat en riktig pärla" så finns det en tid för allt. Han lämnade dock avtryck. Synliga. Som om han visste att det var dags och ville vara lite bättre än de andra....

Idag var det över.
Idag fick jag nog.
Idag fick han gå.



























Så tack 2015 års julgran! Idag for du ut genom dörren!
Knappt ett barr kvar!

Ett fint litet avtryck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar