tisdag 22 mars 2016

Helgkul!

I fredags var det blockflöjtskonsert!
Ja precis lika kul som det låter. Vem vill inte lyssna på svajande blåsande i en flöjt.
Barnet var ungefär lika intresserad som han är av kulturnyheterna på  tv när han inte spelade själv... Men flickvännen spelar ju flöjt så jag tror att det är det som drar.
När jag sa " jag såg att du inte spelade emellanåt" så svarade han "men dom spelade ju så fort, jag hade ju hälften kvar när dom var klara" ....haha...gulle!
Så blev det lite påskpyntat i helgen också, inte nån stor omändring men jag fick en tupp av min chef så den behövde ha en bra placering!

I söndags vaknade kl 06.00 av att hela huset skakade! Två gånger. S gick upp för att se om det åkte en karavan av traktorer förbi men det var inte en människa ute. Så hej mitt första jordskalv.
Ja det var inte så kraftigt att jag ville ställa mig i närmaste dörrpost men det var ändå så vi vaknade i hela huset.
Flöjtisar!

En ny tupp i huset!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar