torsdag 25 augusti 2016

Förberedelser

Kl 12 skulle jag vara hos frisören.
Man kan säga att jag sprang nog fram till 11.55, så det var skönt att komma till Frida Frisör och bara ha min stund.
Efter ett par timmar kom invasionen, först swaget som lyckades tappa bort bilnycklarna så det var bara att resa sig och börja leta. Naturligtvis låg dom inte där hon tyckte att hon hade lagt dem...
Sen kom mina näbbar och Tova var så nervös för att hon skulle ramla så den där lugna känslan jag hade innan flög sin kos, nu fick jag lugna henne...
Men dagens överraskning var Nova Li som lät sig bli kammad och få håret uppsatt!?
Ja ungen som det knappt går att tvätta håret på satt så fint så man kunde tro att hon blivit utbytt!
Sen kom Sanna för att hjälpa mig med sminket och precis innan vi skulle åka kom jag på att min naglar inte var gjorda.
Så Frida och Sanna på varsin hand och swaget i dörren som skriker "vi måste åka nu" så fixade jag naglar i sista stund!
Jaja...man ska inte ha så bråttom..
En lite näbb som blev sååååå fin

Swaget kläs på

Fina Soley i sin  klänning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar