tisdag 23 augusti 2016

Var börjar man?

Jag har inte lagt upp ett blogginlägg på evigheter. Jag har liksom haft så fullt upp och dessutom ville jag att det vi varit med om i sommar skulle bara vara för oss ett tag. Men nu kan jag dela med mig av mitt fantastiska liv som varit med om så mycket den senaste tiden.
Vi har gift oss och vi väntar barn.
Så nu är allt ute.

Så nu kommet det att följa några inlägg om detta.
Vi börjar från början och tittar på våra förberedelser.
Festen skulle vara på vår loge och lagning av golv och städning sattes igång.

Våra tak upphängningar gjordes iordning av svågrarna

Jag var nog mest rädd men det blev så bra så evigt tacksam också.

1 kommentar:

  1. Du kommer att bli en underbar mamma. Önskar er all lycka med äktenskapet och den lilla <3 Kram Giggie

    SvaraRadera