onsdag 28 september 2016

Träning

Jag tycker att det har varit så svårt med träning den sista tiden. När jag var i fjärde månaden så började jag svälla i fötterna, händerna, få ont i rygg och nacke, migrän och känna mig i allmänt risig form. 
Samtidigt så kunde jag heller inte fortsätta med samma motionsform då varje steg kändes som jag hade en elefant på ryggen...
Jag vill absolut inte gnälla, jag är så tacksam över att få uppleva detta men det är jobbigt när man inte är sig själv. Jag är glad att jag har energi för att jobba.
Men så tänkte jag att vattengympa kanske kunde vara nåt och sökte lite på det.
Jag hittade Häsloteamet i Navestad och igår hade jag första passet.
Jag hade varit lite nervös innan, man känner ju sig inte i bikiniform direkt, men när jag kom in i omklädningsrummet och såg alla andra magar där inne så försvann det.
34 grader varmt i vattnet var det och det var underbart att gå ner i. Vi körde stenhårt i 40 min och hade sedan relax i tio min.  Första minuterna kände jag mig som en pensionär på Mallis, men det släppte snabbt och jag började svettas (!!??) ja , jag trodde inte man kunde det i vattnet men så var det.
Hur som helst så har jag hittat en träningsform som funkar och jag har tillochmed träningsvärk i armarna idag! Underbart!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar