måndag 13 mars 2017

Resande

Det blev visst en tripp hem till Dalom igen i helgen som var.
S ville hem och mäta lite till renoveringen och min bror fyllde år så vi passade på att gratta lite.
E hade svårt att sova den här gången, både upp och hem, men det är bara att hon vänjer sig för sluta åka det gör vi inte! :)
Så var det ju Mello oh jag och mamman tittade ute i stuggu medan pappa, S och E var i huset och tittade på trav! Jag gissade på att den där Robin skulle vinna och det gjorde han. Jag tycker att det är en internationellt gångbar låt så det var helt ok.
Så hann vi med lite besök hos farmor, hon älskar att ha påhälsning och njuter när E är med.
En skön helg igen och precis det lugn vi behövde.

Morbror T och kusin Nova Li kramas lite med E

TPs favvotårta på kalajs

Jag och Mamman dricker lite Richard Juhlin till Mello. Bra alternativ till Taittinger!

Promenad på väg till gammelfarmor Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar