onsdag 10 maj 2017

Lördagskalas

I lördags var det kalas för Maja och syster Kattis! Men först hade vi en ganska lång startsträcka då fredagens partaj gjorde sig påmind hos de numera småbarnsföräldrarna. Pappan drack 4 öl och blev bakis och mamman brukar inte vara uppe efter 22 så vi var ganska utmattade på lördagen.
Men det repade sig efter lite städning och plock i stugan.
Tanken var att jag skulle lägga upp bilder på renoveringen men jag hittar inte kabeln till min kamera att föra över bilder med! Ja så irriterande, men jag ska leta och då skickar jag upp dem direkt.
Men ni kan få en bild på E i hennes nya sockor som hon fick av gammelfaster ´Gunilla. Hennes enda inköp på Rättviksmarknad förutom obligatoriskt marknadsgodis.

Kalaset då! Jo det var så mysigt och vi fick god mat även om farmor tyckte att det var för kallt (det skulle ju då vara det).  E blev kramad av så många och det är underbart att se hur älskad hon är av alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar