onsdag 28 juni 2017

Snart helg!

Då åkte vi hem till oss igen och Es och min vardag blev lite ensammare.
Men vi har mycket att göra här hemma också så dagarna går liksom.
Jag har inte köpt så mycket uteväxtlighet i år (heller) då jag visste att vi skulle vara borta mestadels av tiden, men den jag har behöver vatten.
I måndags var jag och E och handlade i stan, japp, vår första stadsresa på egen hand, hon var en klippa att ha med! Så snäll hela tiden och somnade gott på vägen hem.
Igår var det fönsterputsdag och den ville E inte riktigt vara med på då hon var rädd för Kärstin ( min fönsterskrapa). Så när Lelle kom på besök var det ett välbehövligt avbrott tyckte E.
Men när S kom hem så tog vi resterande fönster i huset.
Så skönt när man ser ut igen....
Idag är det ju strålande väder så det kan bli en utedag för oss, och just nu så sover E i vagnen.

Vanligtvis hade väl jag peppat för Bråvalla Festivalen men i år blir det inget sådant för oss med renoveringar och bebis!
Man kan inte få allt men jag tror jag har det ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar