söndag 8 oktober 2017

Efter regn kommer solstrålar!

Ni vet efter den där hemska måndagen. Det blev bättre.
Vi hade en bättre natt redan dagen efter, inte ultimat och jag kände mig bakis på tisdagen , men bättre.
Det var ju babysim på tisdagen så det var bara att bita ihop och åka in. Es faster var ju med och det är alltid lika roligt att vara med henne!
På onsdagen sov hon riktigt bra och jag hann med kanelbullens dag! Jag både jäste, bakade ut och hann grädda en plåt på Es förmiddagslur! Yey!
Sen åkte vi in till Erik och Ellie och åt Eriks bullar! Ja han gräddar varje år och då måste man passa på!
Sedan hann vi med att lyssna på duktiga kusin Tovas medverkan i Radio Dalarna! En ny generation radiopratare är född i Pers-släktet! Hon var en naturbegåvning, så lätt och enkelt det lät när hon intervjuades. Hon skulle tävla i och med att det var insamling för världens barn den veckan.
Ja det var hela veckan kan man säga!
Sen åkte vi ju norrut i helgen!
Mysbad

Emma dök mellan instruktören och mig! Daredevil! Inte ens mamman skulle klara det!

Andra bullar!

Jo E ska ju resa sig mot allt nu förtiden och ser ut att bli dörrpostklättrare som sin mamma var en gång i tiden.

Tova underbara unge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar