onsdag 11 oktober 2017

Nytt och beg

Tisdag betyder simskola och det var det naturligtvis, E dök fint men var livrädd för alla flythjälpmedel så jag antar att hon ska lära sig simma utan såna...?
Efter det åkte vi och handlade och sedan var det den stora titta-på -ny-bil-dagen.¨Jag har väl i stort sett blivit övertalad att köpa VOLVO.
Det är för min dotters skull. Den är säkrast. Men vi har inte sett det än. Den här tjejen är väldigt mycket AUDI.

Vi åkte till Rejmes och höll först inte på att hitta varandra då det är så himla stort. Jag stod i en byggnad och min man i en annan. Men det löste sig.

Vi var ganska ensamma i hallen men två säljare fanns i entrén och en tog emot oss. Han ledde oss direkt till den dyraste bilen efter att ha hört vad vi sökte för nåt. Sedan tog det bara nån minut så skulle han gå och som han sa "leverera en mycket fin bil" så han skulle skicka en kollega.
Märkligt säljarbeteende men ja ja..

Jag fick dock inte så bra känsla av tjejen som kom, hon kändes osäker och inte alls någon att förhandla med . Och mycket riktigt när vi började prata siffror så skulle hon prata med säljchefen. Så vi ska återkomma igen.

Ja vi får väl se hur det blir men jag ger den att den var skön att köra, fin och bekväm.

Bild lånad då vi inte ska ha en vänsterstyrd bil... Men den såg ut så här.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar