onsdag 1 november 2017

Kalas!

Jag var inte tokeffektiv på att ta kort igår, men jag hade så mycket annat att stå i!
Min man fyllde 40 och ville inte ha nåt kalas, men jag vet att han uppskattar våra vänner och god mat så den kombon kan man inte gå fel med.
Så jag gjorde lite paj och sedan lite fika och glass och såg till att de som ville komma och uppvakta kunde det.
Det blev jättetrevligt.
Huset fylldes med värme (minst sagt) vuxna och barn, det var stoj och skratt på två våningar och så mysigt!
Runt nio fylldes huset med trötta barn i pyjamasar och vuxna redo för sängen, men vi var så tacksamma att ha så fina vänner! Tack Erik, Ellie, Jen, Rikard, Ivan, Lilly, Thor, Jemps, Daniel och  Tonna. Inte minst Svala och barnen, som är en klippa för oss och hjälper till med E. Tack underbara!

40 och 40+.

En till 40+

En 40- och en 0-. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar