torsdag 9 juli 2009

Filmtips!

Idag var det riktigt slappt när jag kom hem.Torsdagar är riktigt mycket att göra på jobbet så jag är såååå trött.
Det fick bli en filmkväll; En natt på museét 2. Riktigt rolig faktiskt och sevärd...I recommend!

Då jag egentligen inte tycker att uppföljare brukar vara lika bra som den första så har det blivit två stycken denna vecka. Den andra jag såg var Änglar och Demoner, den andra filmen ( efter boken) efter Da vinci koden.
Jag kan starkt rekommendera den också. Den är lite mera intensiv än D.V.K och det gäller att hänga med.....jag lär ju få titta på den igen för att förstå allt...hmmm

En uppföljare som suger häst........är Vi hade iallafall tur med vädret 2. När jag såg den log jag en gång...eller gäspade, vet inte så noga, men se den behöver ni inte göra!

Nästa filmis kväll blir nog med min kompis Bella som , liksom jag, är lite torsk på skräckisar.
Den senaste kvällen vi hade (mycket noga förberedd med tre filmer, snacks i mängder och tända ljus) var katastrof!! Riktigt dåliga filmer lyckades vi få tag på, men vi ger oss icke!

Har ni några schyssta tips så tar jag gladeligen emot dem, och jag är allätare!

Dagens undring; varför byggdes det tre kassor på Netto när dom bara använder en? Lite bortkastade penningar där kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar