onsdag 8 juli 2009

Oj,oj,oj.....

Oj,oj,oj....vilka jobbiga tre timmar det var framför TV:n igår, tårarna rann och ilskan över att inte så fina ord sägs när en människa lever var maximal.
Oj,oj,oj...Alexander Bard, vad du borde raka dig och skaffa ett jobb, istället för att kalla dig debattör och uttala dig om saker som inte är så genomtänkta.Michael Jackson var visst aktiv i HIV/AIDS kampen!
Oj,oj,oj.....vad vissa vänner borde sluta jobba ideellt....eller hänvisa till 13:e tillägget i Konstitutionen!
Oj,oj,oj....mina telefoner (jag har tre) ringde samtidigt idag, alla med trevliga människor i andra änden, men jisses så styrigt det blev! Å jag måste ju svara oxå....
Oj,oj,oj...vad jag ser fram emot lördagens gig med John Daniel (allas vår Foppa) och bandet! Det är dom coolaste människorna som finns!
Oj,oj,oj...Kiki har skaffat en blogg!

Nåt som inte är "oj" alls är, att nu ska jag få mat!
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar