tisdag 18 augusti 2009

Enviken

Jag är i Enviken. Bloggar för första gången på mammas dator....hi,hi.
Fick två veckors ledigt innan jag börjar min nya anställning...det låter så stort....
Men det blev inte två veckor av slappis och fun fun, det börjar med att fixa bilen....vill inte ens nämna vad skiten går på!
Investering tycker pappa, pengar i sjön tycker mamma.....mjaaa, jag håller med båda. Investerar i att få ut mera när jag säljer den, SÅ!
Vi kom hit igår och började med att gå på kalas, farfar fyllde år, samt lite gäddfiske för Seb.
Idag har vi gjort stan, hälsat på faster och syster och köpt mera reservdelar.....suck. Så nu på kvällen kom brorsan och Isabelle och hälsade på, och det va ju tur för då fick jag hjälp att tvätta mattorna......ha,ha...barnarbete...hmmmm förlåt Marie....men hon var jätteduktig!
Nu skiner solen igen och jag ska ta en liten promenad tror jag.

Seeees!

1 kommentar:

  1. haha ja jag fick ett mms där hon står med skurborsten i högsta hugg!
    Men det är lugnt, jag har använt hennes städ-talanger lääänge, hon är en naturbegåvning ;P

    SvaraRadera