torsdag 13 augusti 2009

Fira


Idag kan jag fira offentligt!
Jag fick stanna kvar på mitt jobb!!
Jippi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mitt i lågkonjukturens Sverige så är det ett företag som går bra, och det är där jag jobbar.....
Så idag firade vi hemma, Seb hade gjort vitlöksbröd och tzatsiki till förrätt. Sen var det laxplanka med ungsgrillade cocktailtomater och sotad lax. Sååååååååå gott! Och sen öppnade vi en Taittinger rosé som legat länge i kylen och väntat på rätt tillfälle.
Ni kanske tycker att jag tjatar om mat hela tiden men det är ett av mina (våra) intressen, vi äter ute mycket och lagar mat hemma mycket.
Jag är nu sååååå lycklig över att få jobba en ska ha två veckors ledigt först då jag ska, städa,laga bilen, greja med sommarstugan, ha gig mm
Lycka!

1 kommentar:

  1. Grattis Grattis! Fan va skönt för dig =)
    Det var ju ett kanontillfälle att fira med laxplanka (som för övrigt gärna får lagas till i Falutrakter framöver ;P )och god dricka! =)

    SvaraRadera