måndag 21 september 2009

Måndags skräck


Ikväll blir det skräckis kväll med Bella. Vi är dom enda som njuter av lite ren och skär skräck så där emellanåt ( jag kommer att få lov att titta på fjorton avsnitt av Sex and the City innan jag kan sova sen) så vi får ha vår små träffar då vi kollar på en riktigt bra ( oftast usel) film och smäller i oss junk!

En av mina bästa vänner var hos mig alldeles nyss och går igenom en egen skräckfilm, hon ska flytta från sin man. Jag lider så med henne och hoppas att jag ska vara tillräcklig. Det är hemskt att separera oavsett om man bestämt det själv eller inte, det river upp så mycket hos människor som man aldrig kanske sett tidigare. Man blir ju liksom inte kär i en psykopat från början, men nog kan man ge sig på att vill man göra slut så kommer den personligheten fram! I hennes fall är det dock lite mer komplicerat.......Jag finns här min vän.

Förhållanden kan vara så komplicerade. Men jag skulle aldrig vilja vara utan. Tänk hur otroligt det är att av jordens hela befolkning träffar man nån att dela livet med. Nån som alltid finns där vi din sida, i vått och torrt.När en dag kan ha varit katastrofal stryker dig över kinden och tycker att du är det vackraste den sett . Det slår väl ut det mesta....Mitt värsta skräckfilms scenario är nog att vara ensam och oälskad.
Jag hoppas att jag älskar tillräckligt mycket för att slippa det.

And cut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar