tisdag 22 september 2009

Höstvindar!

Uhhh vad det är ruggigt ute idag, kallt,blåsigt och regningt. Man vill bara kura ihop sig under en filt och tända några värmande ljus.

Det var en perfekt kväll för vår skräckis igår,om vi bara hade haft en bra film...men nä vi misslyckades igen! Började bra men slutet va skrattretande.... Men vi hade en trevlig kväll med lite catching up snack. Skönt att få lite kvällssällskap och slippa gå och lägga sig halvt ihjälskrämd. Tack Bell!

Seb är i Stockholm igen och jag saknar honom redan fast det bara är tisdag, hur ska den här veckan sluta...jo jag vet för det är jag som planerar fredagarna...he,he....

Ni som aldrig upplevt ett distans förhållande, DET SUGER! Beundrar mina föräldrar som lyckats vara gifta i 35-år och haft typ distansäktenskap då pappa jobbar i Göteborg delvis.Men det kanske är räddningen i dagens skilsmässosamhälle, fast jag föredrar vardagslivet tillsammans. Min bror har också lyckats finfint med sitt distansförhållande som nu blivit ett samboförhållande. Jag var ju lite skeptisk när han sa att han träffat en tjej i Södertälje ......men nu skulle jag bli galen om han fick för sig att byta ut henne!

Nä nu ska jag nog dra filten över huvet och kolla på lite Medium!

Ses!

2 kommentarer:

  1. men så rart sagt! =D
    Det vore väldigt trist om du vart galen så vi håller tummarna för att han behåller henne ;P

    SvaraRadera
  2. Tack själv vännen! det var helt underbart skoj och avslappnade! Lets do it again soon!

    SvaraRadera