onsdag 14 oktober 2009

Höst kyla eller vinter kyla?

Nu börjar det bli riktigt kallt ute, jag har inte cyklat till jobbet på flera dagar då jag vill undvika att blåsa bort! Men jag tycker ändå att det är lite najs när det är gult,orange,brunt och grönt i en enda röra på backen och i träden. Har precis varit ute med Jen och Caxa på en timmes lång powerwalk och det bet bra.För övrigt har jag varit kraftigt upprörd över mitt sönder spelade kasett band som trasslat sig. " Retro" kallar min bror mig, men nu är det så att när jag ville ha dom här låtarna av en kompis i byn så låg låtarna på LP (ska förklara vad det är sen ,brother dear) och han kunde inte spela in dom på annat än kasett! Så nu ska jag sätta mig och rulla upp mitt trasslade band och hoppas att det går att spela igen, förmodligen blir det så där härligt svajigt som bara kasett band kan bli.......
Ahhh!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar