lördag 7 november 2009

Åååååååååååååå

Jag är så trött på "ögonblinkskärringen" i min banner!Ska jag få lov att ha det så här nu??


Idag har jag iallafall varit barnvakt åt min guddotter Maya. Och jag är stolt att säga att hon ÖVERLEVDE! Jag lekte med henne i hennes prinsess-hus, gjorde lunch ( eller värmde vi ska inte överdriva nu),fick henne att sova middag, lekte igen, sjöng och läste bok. Seb låg mest på soffan och tittade på , men han har tappat rösten så det var lite problem med "barnspråks falsetten" där......


Ja hon va iallafall hel och nästan ren när hennes pappa kom för att ta över. Jag är inte helt handfallen........och btw så övade jag på min lillebror när han va liten, även om han åt mina p-piller och drack överbliven Screwdriver.....hmmmmm men han verkar fullt frisk idag faktiskt!


:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar