söndag 8 november 2009

Fars-dag!

Idag är det alla pappors dag. Alla mammor har också en dag. När ska vi ensamstående få en dag då? Är det menlösa barnens dag det eller? Nä just det dom tog ju bort den också ja....bitter nja.....
Närå, dom ska primeras! Speciellt min föräldrar. Dom har fått stått ut med mycket dom.

Men jag har världens bästa pappa och hur mycket jag har gapat och skrikit, varit förbannad och gråtit, så är han ändå världens bästa pappa! Man har ju sina största förebilder i sina föräldrar, eller ska ha iallafall och man har misslyckats grovt tycker jag om det inte är så, och jag kan minnas allt pappa har lärt mig, förmanat mig om, uppmuntrat mig till och varit stolt över. Min pappa är inte den känslosamma typen som springer runt talar om hur mycket han älskar oss hela tiden, men det vet vi ändå. För han bryr sig , ibland lite för mycket kanske, hela tiden om oss och det känner vi ända in i benmärgen.

Så tack pappa för att du är MIN pappa och världens bästa pappa, du har gjort ett bra jobb!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar