måndag 9 november 2009

Vinter resa!

Då va det dags att våndas igen! Varje gång jag bestämmer att vi ska åka utomlands, å ja det är ALLTID jag som kommer med förslaget, så är jag sååååå himla bestämd på vart, när och boende. Sen börjar jag kolla resor och det brukar ju aldrig bli som det började.
Jag börjar alltid med att säga "vi bara tar en resa, var som helst, bor hur som helst" osv...tänker liksom budget. Men hur blir det då? Jo det slutar med nån dyr jäkel, på ett super fint hotell som kostar flis! Men jag är ju nöjd. Nu kände jag ju liksom att senaste resan blev ju lite förstörd tack vare att jag låg på sjukhus i fyra dagar med en opererad blindtarm, så nu vill jag ha en bra resa utan överraskningar.....
Så people!Ni kommer inte att se oss under nyår då vi kommer att vara i Spanien på ett lyxhotell och sippa drinkar i solen! Japp så blir det!
Nu ska jag försöka bli frisk så jag kan jobba imorgon!
Häpp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar