fredag 13 november 2009

HEEEEMMA I ENVIKEN!

Äntligen ska jag stilla min hemlängtan och fixa bilen....
Lite ändrade planer dock, skulle ha gått med brorsan och Mary på rockklubb ikväll, men dom tror att grissjukan har intagit deras hem. Lilla Bella har feber och mår inget vidare, så ansvarsfulla föräldrar som dom är hoppade dom över spritkväll,rocknroll och MIG, och stannade hemma. Men försök stoppa mig när jag kommit i rullning...jag ringde Jeanette, min gamla bästis som tillsammans med mig gjorde Falun lite mera glamoröst på 90-talet, och hon va ju på! Så nu lyssnar jag på några gamla kasettband, gör mig iordning, mamma ska skjutsa mig till stan och sen blir det rock n roll! Precis som på den gamla goda tiden!
Keep on rocking and may the pigflu soon be gone!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar