måndag 2 november 2009

Hemsökt av min egen blogg???

Jo då, enligt min kära svägerska som jag ringde nu ikväll med mitt STORA blogg-problem så är jag hemsökt av min blogg.
Jag la in en ny banner bild till Halloween, ascool brud som blinkar med ögonen, jo då, men nu får jag inte bort kärringen. Varje gång jag trycker på "ta bort bild" ploppar hon tillbaka igen! Satan!
Har nån haft samma problem och sedan hittat lösningen så vill jag gärna veta hur det gick till.
Eller har sweet svägerska rätt? Är jag hemsökt av min egen blogg? Eller har hon sett en skräckfilm för mycket över Alla Helgons-helgen?
Hur som helst behöver jag hjälp, av ett datageni eller en utdrivare?
Hjälp........

2 kommentarer:

  1. Jag vill inte ha rätt.
    Men du kan ta numret till min PU (personliga utdrivare) just in case! ;P

    SvaraRadera
  2. Nä du, jag skulle själv behöva en utdrivare...

    SvaraRadera