söndag 1 november 2009

Söndag,söndag....söndagsmys!

Idag är det sista lediga dan, sen är det dax igen! Tror jag ska söndagsmysa lite idag. Blir först en skön långpromenad sen kanske en vända på stan. Inhandla lite go mat, kanske lite dip och plöja några bra filmer! Japp så får det bli.
Hade en jättetrevlig eftermiddag och kväll igår . Var först på Kevins 30-års kalas som var beläget ute iskogen, rättare sagt Hogstad församlingshem, kl.14.00. Jag kände ingen förutom Kevin och hans sambo Pelle så jag tänkte att jag hjälper honom lite med blommorna han får, ja alltså jag skulle bara sätta dem i vatten. Men nä det skulle jag inte gjort för då dö en kvinna upp bakom mig och sa på bred östgötska " jag är utbildad florist så jag gör det där" .Ok...........Kevin berättade senare att hon också sökt till Bonde söker fru i år och åkt ut i första gallringen...konstigt.....med en sån fantastisk personlighet!
Väl hemma runt 18.00 -tiden ringde Ida och ville umgås, en mycket bra idé tyckte jag då jag hade en ny klänning samt skor som ville ut och lufta sig och vi bestämde att brottsplatsen skulle bli hos mig. Vin,popcorn och Dansbandskampen blev en förköret innan vi gick till Harry´s! Sköj!
Nä nu väntar höstkylan på mig!
Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar