lördag 19 december 2009

Julshopping!

Idag har det varit julshopping på H Ö G nivå! Jag har bestämt mig för en ny bil! Nu ska jag bara få min såld! Hoppas på att kunna åka i min nya kärra upp i jul då det är nya vinter däck på den rackarn. Så här får ni en bild på min nya bil.
Audi A4 Quattro 1.8 T Sportline! Damn vilka grejor!
Men vi kanske ska enas om att inte säga nåt till min gamla bil som varit en trogen tjänare i tio år! Den kom till mig som bebis, bara 4 år, ja kanske lite mer av en äldre ungdom bilår räknat, och har funkat toppen! Den har varit i fem länder och gått ett antal mil i Sverige. Så det är lite med en tår jag säljer den. Nyservad och fin. Nä just ja det här va ju ingen bilannons avdelning..ha,ha,ha.
Har även handlat andra julklappar idag, inte bara till mig själv, men känner mig lite halvkrasslig och trött men ska trots det göra en tacogratäng och kolla på Dansbandskampens final!
See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar