fredag 18 december 2009

Julskam!

Jag ska först be om ursäkt för mitt dåliga bloggande .....IGEN! Men är det så ni törstar efter vad folk har för sig när ni inte är med, är min svägerska duktigare på att uppdatera än mig, så då kan ni gå in på http://mariemelen.blogspot.com/ och läsa allt.....
Idag har det julats ordentligt! Granen är köpt och klädd! Körde med band istället för så mycket glitter iår och det blev riktigt schysst, samt att det är guld och rött i den bara.FINT! Så satte jag i tomten som kommer från mormor, ängeln som jag fått av tant Anna samt den medfarna julkaramellen som farmor köpte till mig på Envikens Hembygdsförenings julmarknad 1977. Nu blir det att fira in julen med pizza och Taittinger! Tjo!
















1 kommentar:

  1. shysst reklam. Tackar! =P Fast det hjälper ju inte dom som går in på Din blogg för att läsa om Ditt liv (moí bland annat) så skärpning med uppdateringarna fröken ;)

    SvaraRadera