måndag 18 januari 2010

Ny vecka nya tag!




Måndag. Jag hatar ju måndagar,men den blev ganska hyfsad ändå.
Efter jobbet blev det en frisk promenad runt strömmen med Jen, och sen hem till några efterlängtade avsnitt av Ghostwhisperer. Medium och Desperate. Jo jag laddar ner och ja jag vet att man inte får,men vad göra när man är beroende??
Det tar ju sån himla tid innan det kommer till detta landet!
Nu sitter jag och sneglar på Raw på femman medan jag bloggar, måste nog säga att Noor El Refai är bäst än så länge...men det är väldigt mycket könsord med i det här programmet.



Kanske man måste ha det med om man ska va rolig? Nä vi har faktiskt vår egen Ida och hon använder inga könsord och skulle hon göra det skulle dom vara gulliga!
Nu är det väl läggdags och imorgon är det tisdag, en dag närmare helgen!
Yey!

1 kommentar:

  1. Jag, gullig i könsordskastning.. jag tackar ödmjukast!! Det är det finaste nån sagt på länge!!=) Pöss min tuss

    SvaraRadera