torsdag 21 januari 2010

Jourhavande säljare...

Har precis kommit hem då jag hade jouren på jobbet idag. Vad det innebär? ja att jag ska vänta på att byta artikel på nåt som är slut på lagret.......
Ja,ja men nu är jag hemma och ska snart sätta mig och sy lite.
Efter rensningen i mitt gästrum så fick jag en mycket fin provdocka av Pen´s man Lex, otroooligt glad blev jag. Och den gör sig så bra därinne, så nu ska jag bara ställa måtten efter mig själv.
Jag tycker att det är sååååååååååååå roligt att sy men det finns ju så lite tid jämnt!
Men nu har jag iaf alla förutsättningar då min symaskin kan stå framme.
Imorgon är det fredag och Enviken hägrar i solnedgången.
Pöss!

4 kommentarer:

  1. vadåå? kommer du hemåt i helgen? =D

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att vi måste gå i parterapi............=)/Data teknikern

    SvaraRadera
  3. Marie: har du inte pratat m sambon???
    Datateknikern: tror inte att TRE är alternativ i parterapi! :)

    SvaraRadera