tisdag 26 januari 2010

Ännu en helg har passerat!

Gjorde Enviken fredag med koll av bil och fix av dator....eller nästan ..den fick följa med hem och bli fixad....men pappa fick iaf betala räkningarna....Hann också titta när Bellis ( min låtsas-brorsdotter) åkte skrillor på hockeyplan i Enviken, en mycket duktig isprinsessa och sååå otroligt gullig oxå!
Lördagen tillbringades på kalajs i Hanige kommun. Hemma hos-fest och det bjöds på både vin,öl och mat, mycket roligt och sent....men taxiresan reklamerades och pengarna tillbaka. En så lång historia att jag inte orkar dra den ens.
Inga foton blev det heller för jag hade glömt min kamera....DAMN!
Nu inväntar jag torsdag då det är Stockholm som gäller igen och VIP-biljetter till Backyard Babies med support av Sator! Kan min födelsedag bli any better?
See ya!

1 kommentar:

  1. Det var väl tamejfan på tiden! =)

    Du får berätta om taxiäventyret i helgen!
    Hälsa dregen och C/O på torsdag :P

    SvaraRadera