måndag 1 februari 2010

Födelsedagsfirande!

Det känns som jag fyllt jämnt eller nåt för jag har firat födelsedag hela helgen, men jag fyller ju inte en dag över 25 så det stämmer ju inte!
Det började på torsdagen som va min födelsedag då min underbara Pen bjöd mig på en helkväll med Taittinger, Backyard Babies och nästan Sator, vi hann se deras backdrop åka i backen, men vi rockade så fett!En helt underbar kväll som avslutades på Bröderna Olsson och sedan på Reimersholme! Och inte nog med att människan bjöd hela kvällen fick jag en ny isskrapa och bling till min BH! Tack hjärtevännen!
På fredagen styrdes kosan mot Norrköping men det var en helt lugnkväll med ett skönt uppvilande till kommande dag.
Lördagen va fest, lillebror och svägerska kom från Falun,Jen,Sara,Ida, Bellis,Björn och Isac var på plats för mini buffé och en runda av Taboo! Det blev skrattkrampens kväll och jag tror all hade ont i både magmuskler och kinder på söndagen. Mycket behövligt!!
Vi avslutade kvällen på Bomullsfabriken, riktigt roligt faktiskt. Tack Jen & Rikard för det underbart fina armbandet,som komma skall...:) Bell & Björn, Sanna & Micke för det fina halsbandet, Sara för örhängen och skumpa, Isac för en jätteskumpa och bror och Marie för miljonerna! Sist men absolut inte minst..... Jerker, hjälp med inköp, matlagning och dom fantastiska blommorna!
Kärlek.....
Ni är alla dom finaste vänner man kan ha och jag håller er närmast mitt hjärta, alla andra ska vara avundsjuka att jag har er!
Here´s the pics!




































































































































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar