tisdag 9 februari 2010

Det gick...


Jaha jag gick väl och jobbade idag iallafall....men jag kunde ju sova inatt så då kändes det bättre. Ja jag vet att man ska vara hemma och vila men det är nåt jag alltid haft lite svårt för.

Men en annan depression va väl att det snöade idag igen!! Och tydligen ska det vita helvetet ramla ner imorgon också. Ja jag är lite trött på skiten,speciellt eftersom jag åker ganska mycket bil och har vinterdäck som skulle bytts ut för nåt år sen.

Jag sitter livrädd och har kramp i händerna när jag kommit fram.....sommar är bra tycker jag...

Men jag har lagt in en bild på den enorma istappen som hänger utanför mitt köksfönster....hoppas ju kraftigt på att ingen får den där i huvet...eller jo, nån kan jag nog tänka mig......:)

Snörvel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar