måndag 8 februari 2010

Sjuuuuuk!

Jag hatar att vara sjuk och är mycket sällan sjuk. Nu är jag snorig och hostig. Inatt var jag väl vaken itvå timmar och bara hostade...nämen grattis till mig och mina grannar. Tror iof att dom inte hörde men man vet aldrig...... Det är ju så irriterande när nån annan hostar och man försöker sova, tur att jag sov själv!
Jag blir ju lite ynklig och tycker kraftigt synd om mig själv när jag är sjuk också, helst skulle jag vilja ha mamma här som kunde pyssla om mig och även stöka lite i köket
Tycker om att höra när hon grejar i köket, det är så hemmamysigt. Men nu har man ju reserv-morsan Jen som kommer med tips som "duscha varmt, ta en whiskey och sätt dig på torktumlarn"......hrmmm.....jag kontrade med att jag hellre skulle "munna avgasröret" för så dåligt mådde jag då.....vi får väl se hur det blir men det kan nog luta åt en virre....
Jag har en teori om varför jag är sjuk; jag har inte gjort min obligatoriska utlandssemester som brukar infinna sig nånstans dec-feb...jag saknar alltså SOL, observera också att jag jobbade HELA sommaren. Så är det.
Men nu ska jag helt samvetslöst lägga mig i soffan under filten och undra om jag verkligen ska jobba imorgon.....så ring inte mig och tala om hur jävla mycket ni har tränat eller varit ute och gått får då tar jag till repet!
Host!

1 kommentar: