söndag 7 februari 2010

Söndags ångesten!

Jaha då var det söndag då..IGEN! Jisses va det går fort med en helg.....och idag är ingen bra söndag. Jag har jobbat och eftersom mitt humör är i botten så blev det heller inte den mysig hemgjorda söndagspizzan utan två mackor istället... Men jag har haft en jättetrevlig helg som jag iallafall kan tänka på och le...
Lördagen spenderades delvis på Nordiska Museét som hade en utställning om svenska tvättstugor, riktigt rolig med "arga lappen" bla. Så var det utställning och dockskåp, foton från förr, dukade bord och min favorit Traditioner! Något som var riktigt överraskande va att det va live band som spelade i foajen och folk dansade och myste så där på eftermiddagen med ett glas vin. Där kan jag bli stammis!
Kvällen fortsatte i Hägersten på spritfest. Jo det var faktiskt det, alla möjliga och omöjliga drinkar tillverkades......och jag kan presentera det här lilla collaget som jag lärt mig göra ( tack Marie för Picasa I löve it). Nu ska jag sätta mig i soffan och ha riktig, drypande söndagsångest tills jag ska gå och lägga mig.
Ses!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar