onsdag 17 februari 2010

Onsdagskul!


Idag har det kännts lite bättre och jag kanske har kravlat mig en liten bit upp ur min lerpöl av ångest....

Två raka OS-guld är ju inte fel heller! Det tackar vi Kalla och Ferry för.

Alla säger "ja men Haag, Olofsson och Hellner har gjort en jättebra insats också" ...jasså? Vem kommer ihåg en fyra?? Nån? Anyone? Nä.

Tävlar man är det vinna som gäller, åtminstone pallplats annars är det ingen placering alls i mina ögon. Jag tävlade i många år och har fortfarande samma tävlingsinstinkt..i allt!

Bland de övrigt roliga med OS är kommentatorerna. Dom håller liksom på att kissa på sig av extas när nån är på väg mot vinst, och det är så fantastiskt kul att lyssna på.Ikväll är det väl dags för kvinnan med den rejäla benstommen Anja Pärson att ta sig ner för backen, och jag hoppas att hon inte kommer att stå nere i backen och "vara nöjd med en stark 6:e plats".

Jag ska repa med de underbara människorna Kevin och Mia ikväll!

;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar